torsdag 23 februari 2012

families can't lose

Jag har sagt det så himla många gånger men jag måste skriva det igen- min jäkla familj, I love you. <3


Det kändes lite hopplöst att prata med er idag dock. Jag fick sitta med vid maten och alla skulle som vanligt prata samtidigt och sitter man över Skype, med både ljud och bild som hackar så blev det lite svårt att hänga med i konversationen. Men anyways, jag fick lite tid med dem. Och tack som fasiken för att ni sitter framför kameran och äter min favoritsoppa. Thanks alot.

Dagen so far är OK. Sitter just nu och budar på Matteos legorymdskepp. Ungen har en massa regler på vilka jag får köpa, får oh nej jag har begränsat med pengar. Den jag vill ha kostar $100 men jag har bara $50. Tydligen har jag nyss varit och köpt en polisbil så jag har bara 50 kvar. Han är en riktigt dålig förlorare, den där Matteo och allt är alltid en tävling. Vem som springer upp för trappan snabbast, vem (av han och Sophia, då) som kan ta av sig kläderna snabbast och ibland kan det bara vara en tävling i vem som är bäst. Om jag vinner upp för trappan så gälls det inte för att jag har längre ben eller någon gång har det blivit ogiltigt för mitt hår ger mig stöd och gör att jag springer snabbare. HAHAHAHAHAHAHHA




Kan ni tänka er hur knäckt han blev när jag vann båda våra fotbollsmatcher innan idag? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar