lördag 11 februari 2012

dagens rum


Fråga mig inte om jag skäms. För jo det gör jag. Hade mamma varit här hade hon nog klöst ögonen ur sig och frågat hur jag kunde ha mitt rum såhär under någon annans tak. Jag håller med. Men ändå har jag inte plockat undan det idag *gANgStAKiD* Jag har hållit fast vid argumentet att jag måste ha något att göra imorgon! Att plocka undan på sitt rum är nu den perfekta lördagssysslan.

Håller på att klä på mig och göra mig presentabel för kvällens härligheter. Inget fancy, bio och ett Target-besök för lite biosnacks. Åh så uppskattat kan jag be att få meddela. Vi ska se världens kärleks-fjant-tjej-film som vi väntat så länge på och Mr. Snyggo (Channing Tatum, google him) är med. Kanske dags för mig att fortsätta med mitt iochmed att jag ska dra om tio minuter. Och jag kan inte hitta min andra strumpa. Suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar