lördag 25 februari 2012

det är så roligt att hålla undan information, tycker ni inte det?

Nä jag säger det direkt- I got it!!!!!!!!


JAAAAAAAAAAA Kan ni fatta det? Kan ni fatta det??!?!?!! JAG fick ett jobb på Abercrombie& Fitch!

Okej, hur gick det på intervjun egentligen???? 

Jag kom dit ungefär 20 minuter innan den utsatta tiden. Hon jag pratade med i telefon sa att jag kanske behövde fylla ut formulär innan intervjun men när jag väl kom dit så sa dem ingenting om något formulär alls. Så, jag fick alltså gå runt i butiken, "bara kolla runt" lite och hann tänka att det faktiskt finns en hel del snygga kläder på A&F!

Vi var ett gäng på 6 stycken som sökte om jobb (vet inte hur många jobbplatser det fanns) men iallafall, 5 tjejer och 1 kille som hoppades på att på ett jobb. Vi var inte i butiken under vår intervju utan gick upp på the food court (där de har massa snabbmatsrestauranger på högsta våningen på the mall) och där satt vi, mitt bland alla lekande barn och ätande gäster. Hon ställde oss frågor från ett papper och alla fick höra allas svar. Lite jobbigt tänkte jag först, att alla skulle höra hur jag svarade urdumt på en fråga men tänkte snabbt om. "nej, jag ska bara visa vem jag är". Och med ett litet leende kommer man en lång väg ;)))))

Allt kändes bra, intervjun var snabb över, jag gav henne min resumé och fick följa med henne ner till butiken igen för att fylla ut det där jämra formuläret. Väl där nere kollade hon sig omkring och sa:

"Normalt gör vi inte såhär utan vi brukar höra av oss inom en vecka hur intervjun gick men.... Jag vill erbjuda dig platsen nu. Vi skulle gärna vilja anställa dig här på Abercrombie& Fitch."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar