fredag 10 februari 2012

webcam är det jag saknat mest















Men hallåååå, likzåm?! Så skönt det är att vara tillbaka! Min vanliga gula vägg mot mina gröna sängkläder, fula sig i kameran och visa er så att vi kan skratta åt det tillsammans, håhåhåhååå! Det enda som stoppar mig från att kolla på massa Criminal Minds är att min dator måste laddas. Strömmen är ju fortfarande borta på vissa ställen på ovanvåningen vilket gör att jag inte kan ladda Macen brevid sängen. Istället måste den stå lååångt borta vid spegeln. Och då kan jag inte sitta i sängen. Problem va? Så nu ska den ladda ladda laddas och sen ska det kolla kolla kollas. Insåg nu att jag kanske redan sett alla avsnitt från den här säsongen förra året, när jag och syskonen också gick mena CM- dille. Men det vaaaa ju lääääängeseeeeen så kanske kommer jag inte ihåg nått. Nope. Not a thing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar