torsdag 23 februari 2012

vad gör du just nu?


Själv ligger jag här i soffan och posar för er. Känns lite Kissie-style på posen. Inte för att jag läser hennes blogg så ofta..........*hosthost*


Vi byter samtalsämne. Så förutom att se "fin" ut framför kameran sitter jag och kollar halvt på The Simpsons. Det programmet blir ju för tusan aldrig gammalt! I söndags sändes ju tillochmed avsnitt nummer 500!!! Minns tillbaka på alla kvällar jag suttit tillsammans med familjen hos mamma och kollat på dubbelavsnitt av The Simpsons på danska TV3. Alla skrattade och tjoade förutom mamma. Tror hon skrattade on the inside, ha-ha-haa-haaaa.  


Försöker även plugga på lite om Abercrombie& Fitch. Kolla runt på hemsidan och lära mig lite om dem. Det går inte särskilt bra utan jag känner mig mest bara fjantig. Som att jag tar mig själv på för stort allvar och "studerar in framtida arbetsgivare". Nej jag ska gå dit imorgon och bara vara Me. ÅH men vilken version av Me? Skämt åsido, jag ska vara jag och så får jag se hur långt det tar mig. Jag har inget att förlora, vi bara kööööööööör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar