lördag 4 februari 2012

kalaslördag

HEJ PÅ ER. Kalaslördag idag!! Efter att ha ätit så mycket att magen brister igårkväll med Sara så var det rätt skönt att bara ligga och dra sig imorse. Värdföräldrarna gick ut på sin date night och Sara kom förbi med thaimat och fruktsallad-ingredienser. Och sen åt vi. Food baby deluxe.



Och idag är det ju lördag. Som alltid efter fredagar då då. Hela familjen har åkt och hämtat Matteos birhtday cake som jag ska ta foto på. Den är heelt cräzjy. Värdmami som älskar välskötta naglar drog med mig och jag har nu ytterst fint målade naglar. Ni ser ju själva på bilden.

Nog om naglar dock. Jag bara chillaxar omkring tills kalasdags, måste åka och köpa en baddräkt för vår vecka i Boston. Hotellet har pool och det finns inte en chans att jag riskerar att tappa bikinitoppen eller något. Det blir jag och gummorna som har baddräkt. Ha en så GO lördag gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar