tisdag 14 februari 2012

fick idag höra att jag är lik liv tyler. Vet inte riktigt själv, stämmer det?


Vad tycker ni? Har aldrig hört det förr men blev, faktiskt lite, smickrad. Hon är ingen kändis jag har jättebra koll på, men hon är ju vacker. Ser ni likheterna? Njaa kanske lite... Fast nää..... eller jo?


Försöker få till ett äkta Hollywood- leende men det blir lite fejk och lite plastic fantastic istället. Nog om det, vi är glada att vi får sprida kärlek som tokar och att jag nu ska iväg och handla frimärken så att jag kan posta vykort till Sverige. SPÄNNANDE. Vem ska få vykort mån tro? På tal om post så skickade mamma lite post till mig och sa att hon lagt i Valentine's surprise. Är det bara jag som älskar att få paket?!


Tycker kanske ändå jag är lite lik fröken Tyler om jag drar till med en sånhär min? Nu ser jag likheterna. Är nog lite mer lik Gollum och jag nöjer mig med det :))))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar