måndag 20 februari 2012

We would want you working on the floor and there's a 30 % discount for all personnel

OCH GUESS WHAT! Sjukaste saken hände när vi var inne på Abercrombie& Fitch. Vi gick bara in för att kolla lite och jag står och pillar på någon kjol när en tjej kommer fram till mig och frågar:

"Can I ask you something? Would you be interested in working here?" 

Ehhh, nej jag är hä som au pair och jobbar hela dagarna blev mitt svar. Jag gick till Katrin och berättade vad hon frågat och tänkte i mitt huvud vad tusan som nyss hände. Frågade hon om jag ville jobba på Abercombie& Fitch?! Lite blygsamt gick jag tillbaka till samma tjej, för att bara dubbelkolla om jag hörde henne ställa den fråga jag trodde. Det hela slutade med att hon gav mig sina uppgifter och bad mig ringa angående en intervju nu i veckan. FATTAR NI SÅ SJUKT?????!?!?!!!!?!?! 

Och jag berättade för värdmami vad som hände och hon var superpositiv! Är fortfarande lite tveksam, hur ska jag ha tid med att ta hand om barnen, jobba där och helst hinna leva lite? Jag får väl fundera lite mer på det men som värdmami sa- man kan alltid säga nej. Och som hon också sa så ska jag denna gång inte låta mitt självförtroende sätta stopp för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar