fredag 17 februari 2012

tillbaka i ledartronen


Återigen nere i källaren och kollar på Ellen Show sittandes i kontorsstolen och känner mig viktig. Har egentligen inget viktigt att skriva till er men jag ville bara titta in och bara säga hej och att jag mår bra. Fyllde på magen med lite smarrig gelato efter att vi hämtat Matteo och insåg att jag störde mig på sättet tjejen la upp våra glassar i strutarna! Hon gjorde ALLT man inte fick göra på da Aldo och struten var asful. Vissa skillz kommer kanske föralltid att sitta kvar i ryggmärgen.

Men nu ska jag njuta av lite fredag och bara ha det bra. Tänk att februari snart är slut och då är det mars vilket betyder att Malin och Calle kommer! Och när de åker är det april och sen är det maj och det betyder att pappa kommer hit!! Så som det ser ut nu så ska jag ta tåget upp till Boston torsdagkväll eftersom pappa ska jobba i Boston under fredagen. Sen tar vi tåget hem till oss tillsammans och så rockar vi City hela helgen! Åååhhh riktig kalashelg med andra ord :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar