måndag 20 februari 2012

today's presidents' day. So we remember and honor the presidents. By having the day off. thanks presidents!

Ännu en sån där helgdag om man inte räknar med men som är desto mer uppskattad. Hehehe alla helgdagar i detta land alltså. Martin Luther King Jr. Day, Presidents' Day och nu kommer jag såklart inte på fler. Men tro mig, det är en hel drös med lediga dagar med anledningar som ingen riktigt förstår.

Så för att honor and remember presidenterna tänkte vi styra in mot City för lite shopping, tills Alisa fick reda på att hon måste städa huset och tvätta eftersom hon varit hemma själv en vecka. Jag och Katrin pratade ihop oss och bestämde oss för att styra om lite så vi sätetr idag sikte mot Stamford Mall så att jag kan handla (lite) av de kläderna jag gått och suktat efter. Joo för det är jag värd. Oj, julmusik sattes nyss igång på iTunes. En helt vansinnigt stark julkänsla sköljer öve rmig as we speak. Julknäck, julmys, julkalendern, jäklar vad tiden går fort.


En random bild på mina små strumpor. Börjar äntligen bli bekväm med att träna i mina småshorts och det är faktiskt rätt sköna att springa i! Kände mig först lite för naken i dem tills jag kom på att ingen ser mig där nere i källaren. Bara lilla jag där nere ju. Nej jag måste hinna måla ansiktet innan Katrin kommer och plockar upp mig. Stressa stressa stressa lite nu va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar