fredag 10 februari 2012

tar tag i dagen och börjar med bloggen


HEEEEEEEJJJJJJJJ! Woow det var rätt längesedan jag satt här, med min laptop i knäet och med bloggen framför mig. Jag är iallafall hemma från Boston nu. Vi kom hem igårkväll men jag var helt död och tog inte ens av mig kläderna innan jag gick och la mig. Inte heller hade jag något internet igår så jag har ju inte kunnat ha någon kontakt med omvärlden! Har saknar er ju. Lite granna

Och allt var bra i Boston! Lite coolt att "återvända till mina roots" trots att jag inte minns någonting från tiden jag bodde där. Även om det var lite påfrestande att ta hand om båda kidzen hela dagarna så hade vi rätt roligt. Vi var på museum (två gånger, hehe) och akvarium, vi badade i poolen (och Sophia tyckte det var en bra idé att göra en megatvåa i badblöjan if you know what I mean) och så åkte vi ut till Wellesley där jag bodde innan! Det blev lite kalabalik men till slut fick jag se båda mina gamla hus, tänkte lite på mamma och pappa hur de bodde där med sin nyfödda underbara förstfödda kick ass dotter. A.k.a. MOI

Men det ÄR gött att vara hemma i Darien. Sov som en sten inatt och det var rätt skönt att kunna ta en rejäl sovmorgon. Och den lediga dagen till ära så kunde jag hänga med ligan och bara hänga. Blir lite klurigt annars eftersom nästan alla andra är lediga udner dagarna när jag har Sophia...... Hon är inte riktigt den som gillar att sitta still och fika heller vilket gör saken svårare

Så nu är planen att jag ska lika i min säng resten av dagen och bara glo på Criminal Minds och göra så lite som möjligt. Måste packa upp min väska vid något tillfälle också men jag har längtat så efter min Criminal Minds- stund och plötsligt händer det! Så vi hörsch lite later helt enkelt

Trevlig helg, dudes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar