måndag 20 februari 2012

no other love can take me there

Vad är det för fel på värmen i detta hus?! Går det inte sönder helt, sjunker tempen och fastnat på iskallt, bara Gud vet varför den inte vill fungera som vi vill. Har svorit åt mig själv nu för alla de gånger jag sagt att jag "älskar att sova i ett kallt rum" för just nu känns det helt overkligt att sova här inne. Fy fy fy fy fy SÅHÄR kallt vill jag inte ha det! Det ska vara hrm, lagom kallt. Perfekt ord.

Jag ska agera duktig och riktig bloggerska och fota vad jag köpte idag! JOOOO jag fick min shopping! Planen för idag var ju först City men som sagt kunde inte Alisa och jag och Katrin nöjde oss egentligen med Stamford Mall. Lite tråkia? Mjo men vi ville lägga alla våra pengar på kläder och då kändes the mall som ett billigare alternativ. Köpte allt fint inne på Forever som jag suktat så mycket efter och jag ska visa upp allt så fint för er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar