söndag 5 februari 2012

så innerligt seg

Jag pällar inte dra igång med min lilla packning för min knappa vecka i Boston. Jag hade inte tänkt ha med mig mycket alls och kom igen, SÅ jobbigt är det inte att packa. Faktum är att man inte orkar dra igång det. Tror de flesta känner samma sak. För när jag väl sätter igång, går det ofta rätt snabbt och jag ser fram emot att packa saker för min kommande resa! Men det där första steget- att ta fram väskan eller att börja lägga ner underkläder för en vecka...... Och när man väl kommit igång dyker alltid viktiga frågor upp som:

- vilka skor ska jag ha med mig? Räcker 2 par?
- Vad ska man ha för kläder?
- Kan man matcha mörkblått och svart?

Kalaset idag var awesome! Såklart såklart tog jag med kameran i min väska. Ja justdet, väskan jag glömde hemma. Men jag knäppte lite pics med värdpapis kamera så tårtan finns dokumenterad. Den gjorde mig inte besviken. 

Ikväll har jag varit en runda på Target och plockat på mig stuff för resan. Lite body wash, min fula baddräkt som jag så motvilligt la pengar på och lite snack bars som jag kan ha i väskan när ungarnas humör sviker mig. I skrivande stund förbereder jag mig mentalt på packningen och har fastnat i den så annorlunda sysslan som att nätsurfa skor! Jag glider in på den ena utsökta skohemsidan till den andra och har redan bestämt mig vilka skor som ska klickas hem vid nästa löning. Vill också tillägga att jag längtar efter sommaren. Tunna kläder när man ska ut och festa, fina shorts, roligare skor, inte behöva tänka på vad som håller en varm i City klockan 4 på morgonen.


Jo men vi är på rätt bra humör denna afton! Skulle gärna vilja hänga med brudarna till Atlantic City för att se the one and only David Guetta live men det får bli vid ett annat tillfälle. Okej jag avrundar nu- göra sig redo för bed time, sätta igång en film och somna till den. G'night!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar