tisdag 28 februari 2012

sophia vill inte sova

Hon ligger i sin säng och jollrar högt, sjunger sånger och pratar med sina gosedjur. Har hört henne säga "night night, Bunny" ungefär 14 gånger. Störigt när jag tänkt ner och gå lite på löpbandet. Fortfarande lite dålig och förkyld men vill ändå gärna röra litta på mig! Så då tänkte ju jag att jag skulle gå samtidigt som jag kollar på kändisskvaller-tv. Men eftersom Sophia inte somnar........ *aaaaaaaaattjjooooooo*

Det ryktas om att det ska bli storm här inatt. Fågelkvitter ute och härligt vårväder som vi blivit så bortskämda med här och lagom till sista februari ska vi kastas tillbaka till vinter?! Blir. Upprörd.

Var på A&F imorse och "provjobbade". Anledningen till situationsteckena är för att jag inte jobbade. Jag blev stylad olika outfits med deras kläder och fick stå på en bänk i provummet medan en tjej tog kort på mig med sin lilla kompaktkamera. Hon beklagade sig en del på mitt hår som passandes nog bestämt sig för att inte se snyggt ut idag och det kändes en smula awkward att stå där på bänken och se glad ut. Huuha vill inte ens veta hur bilderna såg ut. Så nu är det bara att vänta på deras samtal så får vi se om/när första jobbdagen blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar