tisdag 14 februari 2012

Varför vill inte min dator samarbeta?

Varför vill inte min lilla Mac spendera tid med mig?? Har suttit här nu i 20 minuter och skrivit in mitt lösenord men jag har inte loggats in! "Fel lösenord"Fel lösenord, my rumpa! Jag har skrivit varje bokstav, tryckt så fint och tydligt jag kan på tangenterna men ändå... nothing.

Fick en lätt panikanfall när jag trodde att mina dator låst ute mig men efter att ha stängt av den, putsat gaddarna och snackat med värdmami, så funkade det. Kanske behövde vi bara en liten paus från varandra, han/hon och jag :')

Måndagkväll visas The Bachelor på teve och jo, jag har ju erkänt att jag tittar på det programmet. Jag har aldrig följt det innan men jag har ju gjort så mycket annat här i USA som jag aldrig trodde jag skulle göra så varför inte gå lite WILD N' CRAZY och börja följa The Bachelor?! Det är 4 tjejer kvar nu och nästa vecka ska han träffa allas familjer. Oh gosh, isn't this exciting??? Hopp-i-säng för lilla Jojo nu och så vaknar vi imorgon till den dag fylld med kärlek, mjuka nallas, stora chokladaskar och lite för mycket röda ballonger. Vi ses på Valentine's Day.


Harvard- signing out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar