torsdag 2 februari 2012

du fyller dagarna med liv och världen med tankar

Goder afton till alla i hushållen. Tänka sig att fredagen är runt om hörnet och likaså helgen! OOOOOh helg. Jag kan behöva vila upp mig inför nästa vecka. Jag måste erkänna, även om jag verkar nervös och lite ängslig för det så är jag ändå rätt taggad. Bara kötta järnet de fyra dagarna och sedan njuta av total ledighet fredag, lördag och söndag. Och att få åka till Boston! Och uppleva saker där, lite miljöombyte if you will. Joorå nu kör vi!


Dagens dag:
Vanliga torsdagsaktiviteter.
Skype med mental coach (aka pappa).
Leta present till värdmami.
Inte hittat present till värdmami.
Bada-och-mata kidzen.
Själv hemma.

Borde ta tag i lekrummet och röja undan där. Förstår inte för allt i världen hur alla kan stöka ner den så, bara 2 dagar efter städerskan varit här! Och jag bär inget ansvar. For real. Kidzens leksaker överallt, gamla mattallrikar med lite matrester, värdmamis kaffemuggar överallt, värdmamis jobbpapper och smutsiga kläder...... Isch. Jag vet inte om någon tänkt städa undan det snart men nu klarar jag inte det längre- JAG GÖR DET SJÄLV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar