måndag 6 februari 2012

boston update

Mandag- so far so good. Nej, great! Vi var pa children's museum och det var helt underbart! Sophia vaknade nyss, hon ska fa lite mat i sig, grabben har redan atit och snart ska vi ner mot poolen och bada! Matteo har inte slutat prata om poolen pa hela dagen och vill veta hur den ser ut, vilken farg den ar, vilken form, kommer det vara andra barn dar, hur djupt ar det och sa vidare.

Nej ni, lillan kallar pa mig och snart kommer de andra hotellgasterna och klagar pa hennes skrikande. Peace out y'all!

Och forresten- jag har blivit kar i Boston!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Boston! The town where you were born! Jag håller med dig, jag älskar också Boston! SÅ lovely. USA har många fina städer men NYC och Boston är favvisarna. Hoppas du träffar Sofia Lindell och hälsa henne från mig. Tänker på dig duktiga tjej. Och du, du älskade också alla museum i Boston. Var ni på Children's Museum idag måste du ta M till Technical Museum - he will freak out! Love you. Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja det ar verkligen jattefint har! Har ju inte riktigt rest runt sa mycket i USA men NYC och boston ar favoritstaderna hittills! Vi var pa museum igar och idag var vi pa aquarium vilket ocksa var en stor hit. Vad ar technical museum?? Ar det inne pa childrens museum eller...? Tanker pa er och alskar er alla, min crazy family <3

    SvaraRadera