onsdag 15 februari 2012

jag sa ju att jag skulle


Se. Jag sitter inte bara och äter massa amerikanska godsaker! Har upptäckt att träning är ett alldeles utmärkt sätt att få loss allt slem jag har i halsen. Jag springer lite, sen känner jag hur en slemklump lossnar och så spottar jag ut den. Kanske inte så fresh att dela med sig men jag får väl tipsa om något ju

Så nu ska jag tillåta mig själv att bara ligga och glo i sängen. Glo på vad behöver jag inte svara på. Ska bara duscha först, kanske hoppa direkt i pyjamasen och sen bara---- slappa. Härlig onsdagskväll ju.


Slappa tänker jag göra till denna låt. Har redan lyssnat på den sisådär 10 gånger och första gången började jag störtböla. Gåshud, tårarna bara rann och snoret likaså. Helt underbart fantastiskt overkligt vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar