onsdag 15 februari 2012

jag älskar att ta fula bilder på migsjälv. kanske har det blivit lite av en hobby?


Jahapp. Sophia envisades idag med att absolut INTE somna när det var dags för lite nap time. Jag satt och pratade med Malin på Skype och trots att det gått 30 minuter sedan jag la henne kunde jag fortfarande höra henne- "JOOOOJOOOO! JOOJOO! JOOJOOO?" Tiden gick och ungen var fortfarande vaken och trots att jag försökte få henne att somna ville hon inte. Och jag som tänkt löpbanda under nap time ju.........

Men ni ska inte tro att jag inte är bäst! För tillslut gick jag in, stoppade om henne ordentligt med filten och klappade henne så ömt på kinden. Känslan när man ser hur hennes små ögon blir tyngre och tyngre och hon äntligen slocknar. Tjoho så nu har hon sovit i en och en halv timme och nu ska hon väckas. Sover hon för länge nu somnar hon inte ikväll.

Och ja, jag ska löpbanda i eftermiddag istället. Och nej, ungen hade inte målat väggarna med färg som jag trodde hon skulle imorse. Uppdaterade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar