tisdag 14 februari 2012

happy valentine's day!

Glad Alla Hjärtans Dag till er alla!! Finns rätt mycket delade åsikter angående denna dag, om den har blivit för komersiell och det handlar mer om att bekräfta sin kärlek för andra istället för varandra. Man ska köpa dyra smycken, dyra smycken and what not. Och är man singel förväntas man vara bitter över att man inte har någon att dela dagen med och sitta hemma och tjura.....

MEN INTE JAG INTE!! Pojkvän eller inte, idag ska jag sprida kärlek till alla! Man behöver inte vara kär för att visa kärlek och jag ska bara vara så himla gullig och kärleksfull mot alla jag träffar. För ett år sedan var jag världens bästa flickvän och idag är jag istället världens bästa. And I couldn't be happier!!!

Ikväll har jag bjudit över några vänner för chokladfondue (ja, det är väl klart att man måste äta choklad på Valentine's) och vi står och velar mellan smörig kärleksfilm eller våldsam actionrulle. Only time will tell men jag ser fram emot det iallafall.




Spread the love! Love is in the air! Älska och ta hand om varandra! Kära vänner och älskade familj, jag älskar er helt otroligt mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar