måndag 20 februari 2012

tacomätt. Och helium är alltid underhållning att räkna med

Ibland undrar jag jag vi au pairer beter oss som barn, eller åtminstone får barns simpla humor, bara för att vi jobbar så mycket med dessa små människor. Hehehehe hur som helst så hade jag över ett gäng på tacomiddag once again. Lika gott som vanligt och man blir aldrig besviken med en sån härlig söndagsmiddag. Och angående simpel humor så tog vi några heliumballonger vi hade kvar från förra helgen och hade riktigt fantastiskt roligt. Att det är så kul när folk pratar konstigt... Och bio var riktigt bra! This Means War hette den, vet inte om den är ute i Sverige än? *viktig tjej* Anyways, den var rolig blandat med action och jo jag måste nämna de snygga killarna. (Killarna var riktigt snygga) Dock var filmen BRA, snygga killar eller inte!!

Och nu är det äntligen läggdags och jag ska ligga och klappa magen som är så mätt, så mätt. Imorgon får jag åka in till City igen som jag längtat SÅ efter! Kan ju förtusan knappt minnas sista gången jag var inne? OBS Minnesförlust ej pga alkohol!! Det ska bli fint att få andas lite big city life luft again. Känns pulsen liksom. Och kanske tillochmed spendera pengar på fina kläder. Jag ska försöka hålla i plånboken men jag kan inte lova något. Känner att jag måste unna mig något fint också så något litet fint ska jag nog kunna hitta :)))) Kanske får kameran följa med så att jag kan dela min glädje.


Vill förresten köpa ny kamera. Jag har tröttnat på den jag har nu (mm, den som jag köpte för inte alls längesedan) men jag tänker att jag kan sälja den på typ eBay? Den är liksom i fint skick och allt det där. Vill köpa en mindre kamera som jag faktiskt orkar ta med mig. Det har kommit rätt många kompakta digitalkameror till oss här i Landet väst så jag får väl göra min hemläxa och hitta den bästa. Det får bli framtidens projekt, denna tös somnar när som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar