onsdag 15 februari 2012

busstuga och förkyld bebis med en näsa full med snor


Med kylskåp och kökets träpanel som bakgrund.
Vinkeli-vink alla läzare!

Hur har ni det alla, ligger ni i någon slags sockerkoma från gårdagens godsaker? Hur mås det där borta i landet Avlångt? Jag och lillan sitter här nere och blandar morgonen med lite barnprogram, frukost och målarfärg. Lämnar man lillungen i några sekunder kan man räkna med att tv-rummet fått sig en färgomgång så att jag bloggar nu är lite av en risk. Strunt i vilket! För nu ska vi ut på dagens härligheter. 

Annars är det väl inte så mycket som hände här borta. Kenza har precis åkt hem från NYC och någon gång i veckan får vi besök av Blondinbella. Man kan mycket när man läser mycket bloggar. Inga säskilda planer till helgen änsålänge och shopping nerven i mig fortsätter att rycka. Jag. Måste. Spendera. Pengar. Sen så vill jag också spola fram tiden till påsk. Februari är en riktig mellanmånad och i mars drar allt det roliga igång med Malin och Calles besök! Redan igår när jag var och handlade hölls det igång med att sätta upp gula fjädrar, hänga upp chokladkaniner och ta fram påskägg större än mitt huvud. Inte bara jag som längtar till påsken alltså

Okej det är tyst i tv- rummet och jag har en skum känsla. Dags att avsluta då då. Uppdaterar mer om tv-rummets möjliga förändring senare idag. xoxoxoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar