onsdag 8 februari 2012

tre av fyra i beantown

Jo sa var vi inne pa dag 3 av 4. Imorgon eftermiddag/kvall aker vi hem sa jag har en sista chans pa mig att besoka husen jag bodde i har! Vi var ute pa en runda igar men det gick hrm, inte riktigt sa bra. Det forsta hittade jag nemas problemas men det andra huset, huset som jag typ kommer ihag lite av och som jag sett pa bilder...... NEJ. GPsen skickade mig pa v'rldens konstigaste vagar och sim-salabim var jag i God-knows-where-suburbs-of-Boston. Blev valdigt forvirrad och styrde bilen hem mot hotellet. och da fastnade jag i rusningstrafik. Big time. Och jag korde fel. Och Matteo klagade pa ont i magen och var blek som ett lakan. Skillz som jag har stannade jag pa nagons uppfart och gav honom lite snacks och vatten. Och en pase bara sadar ifall,ifall ni vet. Jepp ar man aksjukeproffs sa ar man. Guldstjarna till mig!

Som vanligt skriver jag under lillans nap time. Jag ska ocksa kaka lunch och matteo har atit sin i helt otroliga 45 minuter. Men jag ska val inte klaga- han sitter tyst framfor teven och ater en fiskpinne var femte minut. Mer tid for mig att sitta har och lasa lite skvallertidningar.

Storigt som tusan ar det ocksa att jag inte har min dator. Bokstaverna ar pa sin plats men alla symboler ar helt bananas och ja hittade inte riktigt fragetecknet? (<<- found it) Jag saknar mitt NYC och jag saknar mina dudes hemma i CT. Smulan frackt att jag "langtar hem" och menar att jag langtar efter Darien och New York City. Jajajaja inte mer babbel nu. Inte mycket att babbla om heller, jag pressar fram minsta bloggmaterial med storsta kraft!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar