onsdag 22 februari 2012

var nöjd med allt som livet ger och allting som omkring dig sker. glöm bort bekymmer, sorger och besvär

Var glad och nöjd för vet du vad, en björntjänst gör ju ingen glad. 
Var nöjd med livet som vi lever här.


Glau tjaj!


Alla hemma igen! Galet hur det kan gå från ingen aktiviter i huset till maximal aktivitet! Från noll till hundra på en hundradels sekund. Matteo berättar nu ivrigt om vad han åt på McDonald's och hur han råkade spilla ketchup över hela golvet! Så himla tokigt!!! Sen har han köpt Lego (wow, Matteo, Lego? No idea) som han bygger med nu. Lite halvläskigt att ha Sophia i samma rum när han pillar med smått Lego men so far so good och hon har lärt sig vid det här laget att inte röra sin storebrors leksaker. Men man ska aldrig vara för säker......

Go och glad dag idag men jag måste erkänna att mitt hjärta värkte lite när jag såg mammas status. Fräcka mamma har gått och blivit med iPhone vilket gör att hon kan "checka in" på olika platser. Just idag checkade hon in på restaurang där hon satt med mina 3 syskon och hade det ljuvligt. Visserligen skrev hon en liten rad till mig i statusen också men ändå. De satt där tillsammans och jag satt här, långt borta från dem. Vet ni att jag älskar min familj superdupermegajättetokigtheltgalet mycket?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar