torsdag 2 februari 2012

vill inte vakna till liv

Denna vecka känns som en otroligt lång en. Seg, långsam och inte särskilt högt tempo. Onödigt att skriva hur skönt det hade varit att ligga kvar i sängen.


MMMMMMMMMHHHHHH. Nyvaken och tjurig Men det är väl bara att dra sig upp och starta dagen. Inte lika bortskämd med vädret idag heller, igår bjöds det ju på 18 grader! I JANUARI!! Jag gick omkring med skinnjacka. Precis sånt ni vill läsa om ju, ni som har minusgrader i Sverige.

Snart är det också dags för vår vecka i Boston och jag hade ljugit om jag sa att jag var lugn. Faktum är att värdmami igår berättade lite om hur dagarna ser ut och det verkar bli en grym vecka. Grym=bra ja men även grym= smärtsam. Måndag- onsdag ska jag vara igång med ungarna från 8 am- 10 pm. Holy smokes.

Men jag ska inte bli nervös! Vi har vårt hotellrum som vi kan chilla i och jag ska se till att vi hittar på massa kul! Och vi har ju vår bil där uppe så vi kan köra omkring till alla möjliga roliga aktiviteter. Okej nu kör vi igång denna torsdag. Upp. Ur. Sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar