torsdag 16 februari 2012

efter ett besök hos den amerikanska läkaren

Jag ska försöka att avdramatisera detta för det var det typ mest oallvarliga besöket någonsin. Jag hade alltså en vaxpropp i örat som täppte igen= jag kunde inte höra något. Jag fick panik igårkväll och trodde att jag skulle vara döv på hägra örat föralltid. Förbannade mig själv för att jag så envist skulle rensa öronen!!! Varför var jag tvungen att göra det?????!?! Nu är jag ju för tusan döv!

Hehehehe inte riktigt då alltså. Jag fick fylla i en massa formulär och efter tio eller så minuter gick jag därifrån, en vaxpropp fattigare men med en sjuhelsikes massa vatten i örat. Slutet gott, allting gott. Vi har nu hela gänget (jag, kidzen och värdmami) varit och hämtat en hyrbil eftersom värdmami ska köra till Boston imorgon. Denna gång slipper vi alla följa med :)))) Skmt åsido för såklart var det inte dramafritt. Nej nej värdmamis körkort hade gått ut, vi fick åka och få det förnyat för att sedan köra tillbaka till biluthyrning och sedan få veta att bilen viskulle hyra inte fanns. Man blir ju så innerligt pissetrött men till slut fick vi vår hyrbil iallafall.

Avkopplingsläge nu och funderar på att byta om till pyjamas redan nu som jag gjorde igår. Varför inte liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar