fredag 17 februari 2012

att ha den pirriga känslan i magen och bara känna sig lycklig

Jag vet inte om det har något att göra med faktumet att det var Alla Hjärtans Dag i tisdags men hela denna veckan har jag varit.... glad. Inte av någon särskild anledning men barnen har varit snälla, jag har jobbat OK dagar, det har inte varit särskilt kallt, ja bara småsaker. Gått omkring och smålett för mig själv och bara känt mig nöjd. Bara glad av att lilla jag är lilla jag och att jag har en sån fantastisk familj hemma som stöttar och ger mig kärlek. En sån varm och härlig känsla.

Så puttenuttigt skrivet och nu blir vi ännu gladare av att det är FREDAAAG! Och att jag fullständigt köttade löpbandet när jag sprang en runda. SÅ gött och nu ska det bli så jämrans gött med helg! Tredagarshelg får jag tillochmed eftersom det är President's Day på måndag= röd dag. NYC lockar lite, bara vandra omkring själv, ha hur många fikapauser jag vill och slippa skämmas över att vilja gå in i samma butik en fjärde, sista gång. Mmm jag får fundera på det. 

Jag är såååå himla taggad för fredag också! Ut och fiesta med vänner, antingen Stamford eller City style. Ikväll behöver Sara inte dra med mig ut, jag springer ut själv! Stackars värdmami får en lite sämre fredag då hon blev sjuk över natten och inte kunde åka till Boston. Så hyrbilen står utanför helt orörd och måste nu lämnas tillbaka utan att ha blivit använd. Rätt surt kan jag ju tycka, am I right? På tal om annat så fick jag lite shoppat idag dock inte till mig själv. Köpte ju skor och kläder till personer i Sverige och de kommer bli såååååå glada. 


Tummen upp för en bra fredag och en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar