fredag 17 februari 2012

if i should stay i would only be in your way

Ni ska veta att jag har kört Glee- klippet ungefär hundra gånger idag.

Fredag imorgon och det är lika WOOHOO som vanligt. Värdmami ska ju upp till Boston och värdpapi, som nyss kommit hem från veckans business trip, ska också jobba tidigt. Så det blir jag och lillan hemma själva. Rätt härligt eftersom jag planerat en heldag på the mall för oss två. Vi ska handla kläder efter förfrågan till Vera, vänner hemma som vill ha skor och allt sådant. Så som den gulliga vän/dotter jag är köper jag allt och skickar hem- ASAP.

Och ni ska veta en sak till. Det börjar bli svårare och svårare att hålla i pengarna när man ser allt vårfint i butikerna. Jag har försökt spara ett tag nu och har väl kommit en rätt bra bit på vägen men nu börjar jag bli trött på det!! Jag sparar till min och Saras planerade framtida shoppingrunda och jag sparar till min och Malins megashopping som kommer go down i påsk. Ohoho you just wait and see.





Typ dessa affärer jag kommer drunka i. G'night fellas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar