onsdag 1 februari 2012

du får passa dig som satan för jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Heeeeeeeeeeeeeeee-heeeeeeeeeeejjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jodå jag är kvar. Tyvärr. He-he-he-he-he-he. Är på världens fjantigaste humör och tycker det är bäst att jag stängt in mig på rummet. Ska snart köra iväg och handla middagsingredienser. Stackars folk på Stop&Shop kommer se mig gå helt bezerk.....

INTE DET JAG VILLE SKRIVA OM. Idag har varit en sorglig dag. Idag vad Dagen. Dagen D. Dagen då vi sa våra sista farväl till Emma. Lyxräkan kom hem från sin överglassiga trip igår och flyger tillbaka till Sverige redan imorgonkväll! På tok för hastigt ju. Men vi hann prata oss igenom resan, vi vet alla detaljer och alla platser som besöktes. Vi har sett på alla bilder och filmer och vi fick tillochmed gåvor! (okej det var Emmas gamla saker som hon inte ville ha kvar)

Och idag var det alltså då dags för våra sista adjö. Satt på Sugar Bowl länge länge och käkade frulle och bara mös av varandras sällskap. När det sen blev dags för kramkalas höll jag mig undan gråt men det gick inte längre när jag körde hem. Fattar ni hur sorgligt det är att Emma åker hem?!


Resten av dagen har varit relativt ointressant. Ikväll vaknas det middag, bokläsning i min älskade bok och American Idol. Rätt så slappt azzzzzzå.


2 kommentarer:

  1. Jag kommer sakna dig som en liten gris!!!!!!! <3

    SvaraRadera
  2. Buhuhuhuhuhuh. Vi kommer saknar dig också. Och jag lovar att du kommer sakna mig när du är sen någonstans och inte har mig surandes i baksätet för att jag fick vänta i två minuter extra ;) Skicka godis till mig så skickar jag något amerikanskt till dig!!! <3

    SvaraRadera