måndag 13 februari 2012

make mondays fun days. like a funday

Go måndag vare här ja! Känns som jag kommit ur min "halvårskris" lite. I'm at the eeend of the tunnel. Det har varit en chill dag, vi har glidit omkring och done our stuff. Vi har hejat på folket på the post office och skickat tackkort till alla knatar som var på Matteos födelsedagsfest. Vi har köpt lite Valentine's- saker, ätit lunch och jag och lillan har kollat på the Grammy's i eftermiddags. Vi kollade på Adele, Coldplay och vi grät tillochmed lite när Adele vann årets record :')

Och nu har jag slutat och sitter i källaren. Grannen kom upp med sin lilla och nu leker de så fint där uppe och värdmami har tagit över för dagen. Så jag gömmer mig nere in the basement, kollar på The Ellen Show och har det rätt mysigt. Ska bli spännande att se om någon hittar mig här nere? Hoooohoooo, någon dääär?





Fortfarande kul att snurra runt på kontorsstolar. På tal om kontor minns jag en gång för rätt längesedan när jag fick hänga med pappa på jobbet någon eftermiddag, efter ett tandläkarbesök eller något. Och vet ni vad jag fick göra?? Jag fick fylla påskägg! Minst 20 kartonger med olika godisar och JAG skulle stå och fylla påskägg. Varför skrev jag om det? Nu vill jag ju ha ett sånt dumt påskägg....... Nääänä mitt påskägg kommer fyllas med kärlek till Malin och Calle när de är här!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar