onsdag 29 februari 2012

gone!

Och igår blev det ju tisdagsbio. Tvekade en stund om jag ville med eller om jag skulle stanna hemma och glo på teve men drog mitt arsle till bilen, bort till Sara, till biosalongen och möta upp Daniella som jag inte träffat på år&dar och sedan chilla film. Trodde den skulle vara superdupermegariktigt läskig men den var faktiskt rätt bra! Nerver av stål efter alla Criminal Minds :))))))


Bra film som får högt betyg om jag haft ett betygsystem. Men filmen får ett FETminus. Eller inte filmen i sig men vår bioupplevelse. Tror ni inte att det kommer en ungpappa med sin lilla grabb på max 8 år och sin lilla bebis och ska kolla på den bio?! Stackars lillkillen får sitta själv, vettskrämd av en intensiv thriller medan pappa står längre bak i salongen med en skrikande bebis. VISSA FOLK!!?!!?!?!? Kanske var det därför jag inte blev så rädd, bebisarna kanske drog bort mitt fokus och påminde mig om att filmen bara var på låtsats? Nej nej, nerver av stååååål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar