måndag 13 februari 2012

count your blessing and find what you looks for

VILKEN AFTON!!! Så vi sitter där i Linas källare, jag, Sara, Ellen och Lina då förstås och kollar på Grammy Awards. Alla bra artister, alla dåliga artister och all reklam. Kvällens höjdpunkt? Coldplay ska spela och Adele ska göra sin stora comeback efter flera månader med halsproblem och operationer och sånt tråkigt. Inte vill ju jag missa Adeles framträdande!

Och det slår mig plötsligt när jag sitter hos Lina att "när ska jag köra hem? Hur ska jag veta att jag inte missar min Adele???????"

Så vi bestämmer oss för att sticka direkt i nästa reklampaus och jag ska köra snabbt som vinden hem för att inte missa det. Det gick inte. Jag körde snabbt som tusan (vissa hann inte riktigt in i bilen) men jag missade det ändå. Typiskt typiskt typiskt ju. Så jag kommer hem, ställer bilen i garaget, lite halvt nerslagen men tröstar mig med tanken på att säkert kommer finnas massa Youtube- klipp och annat så jag kommer se det snart.

In kliver jag i TV- rummet och där ser jag att värdmami spelar in galan! Hon spelar in galan vilket betyder att jag bara kan spola tillbaka och se Adele sjunga! I GOT TO SEE IT!!!!! Och hon gjorde ett helt utomordentligt utmärkt jobb. Jag gav henne stående ovationer och applåder i min ensamhet i soffan. Helt fantastisk röst. Jag rrrrrryser.


Så vi somnar med ett sånt här leende på läpparna. Hihihi tänk vad konstigt att sånna saker kan göra en så glad :):):):):):):):):):) Nu är det hög tid för mig att krypa ner i sängen (och kolla på min serie) Ingen Grammy- stress här inte, jag kan se den när jag vill imorgon eller dagen efter det eller dagen efter det om jag så vill. KAAAAATCHING och godnatt y'all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar