lördag 18 februari 2012

hittar man inte det man letar efter, tar man det man hittar

Man får improvisera lite ibland och igårkväll slutade vi med denna kombo. Vi hamnade än en gång hos Rikard i Greenwich och vi sov alla över där. Jag har dock kommit hem nu men jag sitter fortfarande här, någon timme efter att ha blivit hemskjutsad men gårkvällen smink och kläder. Jag behöver en dusch. Och en ordentlig jädra tandborstning.

Iallafall, det var mucho skoj hos Rikard och tack vare hans fester älskar jag nu jordnötssmör. Det, Nutella och vaniljglass är det bästa sådär på nattkvisten. Och jag struntar i kalorier! Folket från igår ska ut i City ikväll också men en annan ska passa kidzen ikväll. Lite trist med tanke på att jag 1) inte varit i City på dölänge 2) inte varit och festat i City på dölänge och 3) I'm in the party mood. Men de ska ha kul ikväll och det får jag unna dem.

Jag väntar på att värdpapi kommer hem med bilen så att jag kan dra till bibblio och hyra filmer och lite nya serier. Annars då? Tänk att jag, detta datum, för ett år sedan var påväg till Österrike för ett sportlov fyllt med skidåkning och partaj!!! Wooow ett år sedan?! Vici ringde kvickt på Skype och vi hann dela med oss av våra bästa Bad Gastein- minnen. Som alla kebabrullar vi köpte påvägen hem efter utekvällen, den gången Hanna kom hem med en vägstolpe eller hur Vicis tå blev helt fakkad och hon kunde inte åka på någon dag..... Bra resa ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar