måndag 2 januari 2012

varför är det ingen online på Skype när jag har all tid i världen?

Tråkigt. Så kan det gå och jag sitter i pyjamas framför teven men jag lovar att ta tag i dagen.... snart. Jag ska ju på kalenderjakt! Problemet är bara att jag inte riktigt vet var jag ska leta. Jag pallar inte med fula kalendrar, inget klyschigt krimskrams. Vart hittar man en inte-over-the-top sak i USA?

Och så tänker jag på att resa. Jag vill resa till så många platser, jag vill till exotiska öar och allt det där med vita stränder och turkost vatten. Alla drar till Thailand och det känns så tråkigt att dra dit.... men det äär ju så fiiint. Tanzania måste jag tillbaka till. Jag var på Zanzibar med familjen för något år sedan och svor ända sedan dess att jag SKA tillbaka. En dröm hade varit jobba mycket och tjäna ihop helt otroligt mycket pengar och sedan resa något så oförskämt mycket. Kanske med en framtida boyfriend eller en bästa vän. ÅÅHH livet har så mycket att erbjuda, inte kan man sitta och ruttna bort heller. En dröm hade också varit att bo i New York City. Bo och jobba där och ha det phettt.


Ser ni min födelsedagsballong? Den hänger där (och har hängt där) stolt och prydligt sedan min födelsedag som var för exakt 3 månader kom jag på nu!!!! Waaaawawawa, jag har varit 19 i tre månader. 19 är en rätt värdelös ålder, ja. Men den är väl lite speciell ändå eftersom jag firade den utan min familj här i USA. Usch vad tråkigt det var att skriva- "utan min familj" :((( Tror nästan att jag smäller på lite Glee, eftersom det är alla brudars favvis. Tjarrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar