tisdag 10 januari 2012

och så var jag hemma själv igen


Hejsan alla glada och oglada! Här sitter jag utan sällskap i köket och kokar potatis på en tisdageftermiddag. Premiär för Matteos tae kwan do och det blir lite stressigt på eftermiddagarna så för att ligga steget före gör jag potatis till kidzens middag nu! Behöver jag säga att det var min idé?

Värdmami tog Sophia till kiropraktorn och Matteo kommer hem från skolan om cirkus 50 minuter. Så jag har huset för migsjääääälv! Njuter nästan lite för mycket av att vara hemma själv asså. Men det ÄR rätt härligt med sällskap, to be honest. Snick-snackade lite med vår gulliga granne idag och hon sa världens finaste

"Synd att jag inte visst att du var hemma själv, jag hade ju bjudit över dig på middag och jag vetat!" :')

Och nu när jag har lite ledig tid tänkte jag spendera lite kvalitetsid med pappa. Som inte är inne på Skype. Trots att jag sa att han skulle vara inne klockan tre? Pappa, jag vet att du läser detta- skärpning! Nu stod det tillochmed att han loggade ut........ Får väl kika till mina potatisar då. Och tänka att det är tisdagsbio idag- allt är BRAAAAAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar