onsdag 4 januari 2012

onsdag lunchtid

Nyduschad brud efter ett till pass på gymmet imorse. Denna morgon bjöds det på styrketräning, alla muskler i kroppen är helt slut och att tvåla in kroppen har aldrig varit jobbigare. Onsdag idag för de som inte visste. Onsdagen till ära tänkte jag baka bröd som jag längtat sååå länge efter! Får ner och kika i köket och vi har brödform bara....... Och så måste jag åka och handla ingredienser, som typ linfrön. När jag först sa till värdmami att jag skulle baka detta bröd och behövde linfrön frågade hon om jag inte kunde ta solrosfrön istället. Eller kanske linfröolja? "Det är väl typ samma?"


Har iallafall skrivit upp vad jag måste handla i min "black book", som är orange. Vill hemskt gärna hyra lite filmer på bibblan och jag hoppas att alla bra filmer kommit tillbaka!!! När jag var där senast fanns det BARA skitfilmer eller struntfilmer jag aldrig hört talas om. Och när jag skulle ge det ett andra försök, ja då fanns det inte en endaste parkeringsplats!?!? Tredje gången gillt I guess. Tvätt ska jag göra idag också och försöka sortera den stora boxen Fedex lämnade igår med all vår mail. Men. Nu. Orkar. Jag. Inte. Resa. Mig. Mina muskler är trötta och dumma instruktör gjorde allt i fel ordning. Och ingen ordentlig stretching. Vi fick inte ens avslappning i slutet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar