måndag 30 januari 2012

They say i've gone mad. I couldn't agree more


HÄJ. 

Allt bra ellor? Jag? Trött. City idag, tåget in halv tolv, strosa omkring, svensk godisbutik (sockerbit I love you) demonstrationer i hela City, Brooklyn Bridge och Hard Rok Café. Kort och god summering av söndagen. 

Nääääääh jag ska loosen up för er. Värdpapi har flygt iväg för ännu en veckas jobbresande. Börjar tycka det är väldigt väldigt tråkigt att han alltid är iväg. Och den lilla tid han är hemma sitter han och spelar iPad med Matteo, målar med Sophia samtidigt som han sitter med jobbdatorn i knäet. Mannen behöver semester och han har redan planerat tå långa härliga veckor i jag-vet-inte-var och vi åker jag-vet-inte-när. Detaljerna är lite vaga för tillfället.

Denna vecka blir lite lättare än den förra. Värdmami har inte lika mycket jobb, jag har redan nu fått en lista på saker vi måste börja förbereda till Boston, jag ska handla godis till Matteos kalas nu på lördag och en av värdmamis bästa kompisar kommer och hälsar på två dagar under veckan. SÅ VI SER FRAM EMOT ET BRA VECKA AIGHT?!

Godispåsen bränner i väskan. Hur bra är det på en skala att äta godis innan man lägger sig? Nej den som spar han har. Och Malin skrev något om att boka flygbiljetter. Vad är problemet? Förhoppningsvis något som enkelt reds ut på Skype imorgon bitti. Och så börjar jag planera min musikrenovering. Hur man kan se fram emot att göra om hela sin iPod är beyond me.......... God natt jag signar ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar