tisdag 3 januari 2012

sorry dudes, inte mycket rolig uppdatering

Har inte så mycket roligt att dela med mig av faktiskt...... Njuter av att bara ligga på soffan och ta det lugnt. Jag som aldrig varit en serieperson har nu fastnat för Glee. Men värdföräldrarna har bara del 1 av säsong 1. Men jag råkar veta att familjen i Sverige har del 2 av säsong 1 och hela säsong 2? För jag köpte dem och skickade iväg dem till er? Tror i och för sig inte att jag kommer ha tid med serier när värdisarna kommer hem och jag ska ta hand om kidz hela dagarna- men man kan alltid hoppas! Så snälla familj, skicka dem till lån? Och mamma förresten, var är mina glasögon?? Har de kommit????

Och ikväll blir det bio. Allt som vanligt på en tisdag! Äntligen ska vi se på New Year's Eve och jag hoppas att den är en sån perfekt film där man inte behöver tänka och bara njuta av all cheesy romantic comedy. Besökte ju gymmet idag också, som ni redan vet! Vi körde lite yoga och det är tamej tusan ett underskattat pass. Muskler jag inte ens visste om att jag hade, vi får se om det känns något i kroppen imorgon.

Fortsätter drömma om rött hår :')

2 kommentarer:

  1. Biblioteket har flera Glee dvd:er. Kolla vad dom har exakt! Annars kan du få låna del två av mig :p Fast den är från svensk region, så du vet!

    SvaraRadera
  2. Jag har kollat där men alla var redan utlånade, hahha! Men tack för tipset, ska kolla lite närmre en annan gång men jag säger till om det krisar och jag måste låna ;)

    SvaraRadera