söndag 15 januari 2012

alltid "dagen efter"


Bilden är till Daniella som igår konstaterade 
att det finns gott om fula bilder på mig på min blogg. Varsågod Daniella!


Nämen tjaaaaaaaaaaaaa. Klockan är tio över fem och jag börjar känna mig redo för en härlig dag....... Bara det att jag legat i sängen hela dagen. Jag var ju ute igår i City med ett helt härligt gäng så idag har jag tagit igen förlorad sömn. Var först osäker på om jag ville ut men efter noga övertalning från Sara så följde jag med. Och jag ångrar det inte en sekund för sjuuuuuuuukt vad roligt jag hade.

Vi tog tåget in och mötte upp Daniella, gick några steg upp för gatan till T.G.I. Friday's och satte oss där för lite middag och drinkar. Ett tips- gå inte dit. Maten är rätt god men dålig service och en servitör som var lite bakom flötet gjorde det rätt ovärt. Men kul hade vi där iallafall och sen drog vi bort till the club. Det var en ny klubb igår, Lavo. Aproligt. Så där dansade vi hela natten lång och tog morgontåget hem. Både jag och Sara somnade direkt och väcktes av biljettgubben när det var dags att hoppa av. Otur för mig hade jag sovit förbi min station! Så jag fick hopa av efter Sara och, lite mer otur för mig, för jag fick ta taxi hem. Vi behöver väl inte gå mer in på att jag inte riktigt hade råd med det.... Men sover man förbi sin hållplats får man nästan skylla sig själv.

Och som alltid när jag varit ute kommer jag hem sent och sover bort hela dagen efter. Idag vaknade jag klockan ett och satt med Malin på Skype. Vid tretiden tyckte jag dock det var dags att sminka av mig, ta en välbehövlig dusch och en ännu välbehövligare tandborstning! Fy fasiken, tur för er alla att man inte känner lukter genom datorn. Ni hade dött.

Men nu är jag redo för en skitbra söndag- det ska bli både thaimat och filmen The Descendants! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH, det finns inte mycket som låter bättre än det kan jag säga. Världens bästa söndag. Imorgon är jag också ledig och funderar på att gå på massage som jag fick i julklapp av värdfamiljen. En helkroppsmassage hade inte varit fel för min arma, krokiga kropp. Mmmh så smaskigt det låter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar