måndag 23 januari 2012

hey monday



Hej. Kul när 19- åring och snart-2-åring 
kan skratta åt samma saker

Gulligt av er att kika in en måndag som denna. Hur mår ni alla idag? Mår ni kalas eller mår ni mindre kalas?? Vi här borta på andra sidan har det fint iallafall. Det blev en lite tidig start imorse eftersom värdmami skulle ha skjuts till tåget. Så jag och Sophia sitter hemma själva och har haft en bra mysig morgon. Vi käkade frulle, kollade på filmen Tangled för fem miljarde gången och satt på Skype med mysiga bästpappa min! Känns som en evighet sen jag snackade med honom å det var en bra start på veckan att få catch up med honom. Saknar dig :')

Och så har jag och lillan haft en äkta fruktstund! Efter att ha snackat med pappa om när jag gick i förskolan och hur längesedan det faktiskt var, slog det mig någonstans att Sophia inte ens börjat på dagis! Hon har inte fått sova utomhus i vagn eller fått någon fruktstund så efter Skype satte vi oss båda runt bordet och jag skar upp lite frukt. HON ÄLSKADE DET. Hon satt och babblade en massa oförståeligt babbel så hon hade väl rätt mycket att dela med sig av från helgen som gått. 

Annars så...... är väl det allt för nu. Funderar lite på vad vi ska göra idag med lillan, värdmami vill helst inte att jag är ute och kör nu när det är snö men detta får väl bli ett krismoment. Vi fortsätter dagen och ser vart vi hamnar. Ha de gitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar