fredag 27 januari 2012

dag 14- en låt som ingen tror att du skulle älska

Amy Diamond- It can only get better

Tokio Hotel- Lass uns laufen (eller engelsk version: World behind my wall)

Eminem- Lose yourself

Vilket roligt tema! Nå, vad tycks? Är det låtar som ni inte trodde var "min stil"? JA det är en Amy Diamond- låt. Det är väl den enda låten som hängt med sedan den tiden jag avdyrkade henne och var helt övertygad om att vi var tvillingar som separerats vid födseln. Och MMHDÅ, Tokio Hotel. Vet inte hur jag hittade denna låten egentligen. Men blev rätt impad att de skriver låtar på både tyska och engelska och tyckte att de skulle ha en liten klapp på axeln för det. *kLaPp- KLaPp* Och lite rap! Hip hop rap, yoooooo. Jag diggar'e!! Ni kanske inte kommer tro mig men jag kan tillochmed texten i typ första versen. Och sen lite snuttar av texten lite här och där. GANGSTA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar