onsdag 11 januari 2012

sparka onsdagen i rumpan!

Idag har jag bestämt mig för att det ska vara en bra dag!! Och det ÄR det! Nu på morgonen ska jag och lillan iväg till Party City och kika in lite saker till Matteos kalas som han ska ha om några veckor. Självklart har han bestämt att han vill ha kalaset i tae kwan do- hallen så vi ska kolla efter lite ninjatema, kung fu Panda kanske?? Det är fint väder, strålande sol och lite kallt--- mitt favorit-vinterväder! Så kanske tar en tur till parken och göttar oss. Och ikväll fortsätter det braiga med restaurangbesök med ligan.

Om filmen var bra igår? Förvånansvärt bra faktiskt. Jag hade väl lite rätt om att det skulle handla om en krigshäst men det var en bra film om en bra krigshäst. Lite otippat att den var över 2 timmar lång och att vi fick springa till bilarna för att se om lapplisan varit där!?! Turligt nog hade hon inte kommit dit än så det blev en snabb escape från parkeringshuset.


"Cheeeeeese" från oss till er. Nu ska vi byta äcklig blöja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar