söndag 22 januari 2012

dag 9- en låt du kan dansa till

Martin Solveig ft. Dragonette- Hello (Blasterjaxx remix)


Avicii- Fade into darkness


John de Sohn- Long time


Rihanna- Where have you been

David Guetta feat. Fergie, LMFAO, Chris Willis- Getting' over you

Ingrosso& Alesso- Calling


Robyn- Indestructible (Laidback Luke remix)

NU JÄKLAR ALLTSÅ!! Det är minsann inte sorgliga, lugna kärlekslåtar jag lyssnar på! Ooooooooh nej, är det något jag älskar så är det en riktigt grym danslåt, ni vet en sån där låt som bara får en att glömma hur dum man ser ut och bara dansa sönder dansgolvet? Jag har aldrig varit mycket för rockmusik ute på klubbar, jag vill ha ordentlig house! Indie och rock är bra musik men är jag ute på en nattklubb och ska dansa hela natten vill jag ha låtar som är som de ovan. Rap och R'n'B funkar inte riktigt heller, fast det kan vara rätt soft ibland men det känns mer som att kommer någon R'n'B- låt på måse man leta upp en kille och gnida sig som tusan mot honom....... Neeeeeeeej jag är den tjejen som slår händerna som en vilding runt mig och struntar i att alla hatar hur mycket plats jag tar ;) Därför är det så bra att jag hittat Sara för jag kan nog inte säga en gång så vi INTE blivit helt galna och bara hoppat omkring och fått arga blickar av stela amerikanska brudar. HAHAHAHAHHAAHA in your faces

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar