fredag 13 januari 2012

dag 1- din favoritlåt

Så jag hittade en blogg igårkväll med massa bra musik. Bloggen var i och för sig skriven senast i maj 2010 men det fanns en liten låtlista som verkade rätt rolig så jag hänger på. Varje dag från och med NU lägger jag upp en (eller flera) låtar med ett speciellt tema. Dagens "tema"- favoritlåt.

Jag har efter noga funderingar kommit fram till att den som väljer EN favoritlåt inte är frisk. Det ändras lite hela tiden men det finns väl alltid de låtarna som alltid håller och som alltid finns kvar. Jag själv har nå så otroligt svårt att bara välja EN låt så ni får en liten lista istället. Många av låtarna känner ni säkert igen eftersom jag tjatat så mycket om den but here we go: (klicka på låten så skickas ni vidare till Youtube!)

Veronica Maggio- Snälla bli min


Coldplay- Fix you


The Cardigans- You're the storm


Avicii- Levels/ ID


Adele- Someone like you


Rihanna- Where have you been


David Guetta- Gettin' over you


Coldplay- The Scientist


Afrojack- Take over control

Lite snabbt kanske vilka låtar som hängt med ett tag. Ååh och nu fick jag ångest över att alla de bästa låtarna inte kom med. Det finns fler låtar som jag lyssnar ihjäl nu men vågar inte kalla dem mina favvisar, Inte än iallafall :) Det kommer fler teman så jag får fler chanser att visa fin musiiiik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar