lördag 28 januari 2012

dag 15- en låt som beskriver dig

The Killers- All these things that I've done


U2- Sometimes you can't make it on your own

En låt som beskriver mig...... U2- låten är jag rätt nöjd med att jag kom på för är det något jag måste lära mig så är det att ibland fråga om hjälp. Jag vill ofta inte fråga om hjälp för jag vill inte att folk ska tro att jag är mesig eller svag. Men... sometimes you can¨t make it on your own. Man är inte dålig för att man behöver hjälp!! Vi ska inte gå in för mycket på det för då kan vi sitta här en hel natt. Och The Killers- låten är den "I've got soul, but I'm not a soldier" som gick på Stadium- reklamerna för rätt många år sedan. Lite samma tema på låtarna nu märkte jag. Synd att jag inte hittade en inte-så-"deppig"- låt som beskriver mig men jag kommer inte på nå!!!!

1 kommentar:

  1. Precis - lean on me låten passade perfekt för dig! Det är bra att ha inställningen att man ska klara sig själv men ibland måste man också lära sig när det är läge att be att ha någon to lean on darling. Lean on me, when you're not strong....love you. mamma

    SvaraRadera