lördag 7 januari 2012

hejhej årets första lördag

Första lördagen för 2012 idag!! Familjens hemkomst idag och det kommer kännas väääldigt konstigt att inte ha huset för migsjälv. Jag har liksom vant mig vid att kunna kolla på vilket teveprogram jag vill, när jag vill, jag får välja middag alltid, jag är liksom fri? Men jag kan väl erkänna att jag saknar familjen lite. BusSophia och SkitungeMatteo :') Vet dock inte när familjen kommer hem så jag vågar inte dra från huset. Tänk om de kommit hem när jag var ute och drog, inte det man är sugen på om man rest hela vägen från NZ kanske? Så jag bara chillaxar här hemma.

Inget roligt att rapportera än. MEN JO. Vi var ju på The Melting Pot igår, jag, Emma, Sana och Daniella. Tänk att Emma snart åker iväg..... Nya aupairen kommer idag och om en vecka åker hon på sin resemånad.  Och så flyger hon till Sverige i februari!!! AAAAAaaAAaaaaAAAAhhhHHHHhhH sick! Emma vad ska vi göra utan dig? :(((( The Melting Pot var väldigt gott iallafall. Det kan ju inte bli så fel med chokladfondue med goda tillbehör. Fick en tanke om hur misslyckad jag hade varit som servitris och speciellt på den restaurangen. Pressen är ju rätt stor att inte tappa alla varma kastruller med choklad? Och jag som inte ens kan bära en bricka med ett glas vin utan att spilla det på gäster, som jag gjorde på jobbet i somras. Så nej jag ska nog inte bli servitris.

Såja, käkar en clementin till förmiddagssnacks och kollar på Jersey Shore. Häääääääärligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar