onsdag 4 januari 2012

lean, mean, bread baking machine!

Sådärja! Shit, från det att jag började bara bröder till nu när allt är undanplockat- 25 minuter. Och då har jag också hunnit tömma diskmaskin och laddat den igen. CALL ME SUPERWOMAN. Jag nöjde mig givetvis inte där utan kollade om jag kunde bara mamams rekordgoda bullar också. Kunde jag det? Jag hade alla ingredienser, ja men varför inte, jag fördriver tiden och bakar liten bullar!!!!!!! Sakta i backarna. Jag missade en ingrediens. Frön att toppa bullarna med. Jaha, inga bullar. Bull-bekymmer

Kallt som tusan ute idag. Vaknade och termometern visade - 15 grader!!?!?!!?! Men den stod i skuggan, kan ha bidragit en del också. Ikväll ska jag bort till Amanda på kvällsfika eftersom hon fyller 20 bast idag. Wow, 20 år. Och jag som nyss fyllde 19................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar