onsdag 11 januari 2012

med händer som luktar apelsin

Goder afton fellow gangsterz. What's up in da hood och sånt? Gör mig mentalt redo för en tisdagsbio med, en, vad det verkar, ovanligt stor crowd! Vanligtvis är de liksom jag och mina två trogna men ikväll blir det Louise och tror att Saras efterlängtade kompis Catta ska med. Sen sa Sara att en till tjej skulle med? Sjukligt  härligt ska det bli iallafall och tillsammans ska vi njuta av filmen War Horse. Ja. Krigshäst. Kan väl erkänna att jag är något skeptisk men I'll keep an open mind. En annan film jag vill se är The Descendants!! Ni dödliga borta i Sverige (hähähähähä) kanske aldrig hört talas om den men den går på reklam här borta och spelas bara på "utvalda biografer" (såsom biografer i City) men så råkade jag se att den spelas på bioduken här i stan! Så om ingen följer med mig och ser den snart går jag då bannemig själv.

Filmen jag ska se:

Filmen jag vill se:

Tjej som har roligt med Mac:



Naturligt vacker. Don't mention it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar