onsdag 11 januari 2012

klaaaaaaaaaaaaaar

Sådärja! Då var onsdagen förbi, fortfarande med humöret på tooooopppppp!!!! Dagen har bjudit på Party City besök, parkhäng, lunch, lite mer parkhäng, bath time och middag. Hehehhhehe, angående Party City då va. Jag skulle leta efter saker med typ tae kwan do tema. Eller kungfu. Eller något i den stilen. Tänker att det nog inte ska vara allt för svårt att hitta "detta är USA, här finns ALLT!"

Förutom tae kwan do tema på kalas.

SERIÖST????????????? Det fanns vartenda tema du någonsin kan tänka dig, för killar och tjejer. Klart att de hade en hel avdelning endast för Alla Hjärtans Dag och så men ingenting som ens påminde om det jag letade efter! DE HADE INTE ENS KUNG FU PANDA!!!!!! Lite chockad må jag säga att jag blev men inte mycket att göra åt saken. Eftersom det bjöds på plusgrader med strålande sol- som de ju alltid bjuds på i januari- så drog vi till parken och lekte istället.

Kvällen fortsätter ju med italiensk måltid men oklart när. Har inte hört något från.... någon. Det löser sig! Fred ut, sålänge!

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH
Påminn mig vid ett senare tillfälle- sluta ha så förjävelens kul i Photobooth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar