fredag 13 januari 2012

casual friday the 13th

Goooooood morgon fredag! En dag kvar till helg och vi är nästan i mål för denna vecka!! Är ledig nu en stund på morgonen vilket alltid är lika uppskattad. Fick dessvärre reda på det EFTER att jag hade gått upp och klätt på mig men inget mig emot, jag har kunnat gegga framför datorn hela morgonen och äta frukost i lugn och ro. Fredag den13 idag och under min frukoststund framför teven så fick jag veta att det finns folk som är rädda för siffran 13. Min första tanke var väl typ:


"HAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHA, det finns verkligen rädslor för allt möjligt typ av skit" 


Men så fick jag också veta att det finns de som är rädda för bara fredagen den 13 och otur för dem så kommer det komma inte mindre än 3 stycken fredagen den 13 i år! Och det är 13 veckor mellan varje fredagen den 13. Jag erkänner, det där var väl lite freaky.


Vi får väl se vad dagen bjuder på idag. Måste handla present till Matteo som fyller sju imorgon. Tror det får bli Lego till honom, trots att ha fått det av alla i julklapp men ungen önskar sig verkligen ingenting annat! Försökte pressa honom lite på idéer och frågade vad han önskade sig men fick som svar att det inte går till så "här i Amerika. Man önskar sig ingenting utan folk bara vet vad jag gillar så köper dem det. Folk känner mig" Jahapp. Får väl se vad lillhjärnan kan klura ut för rolig present.

Och min familjelängtan stillades med ett Skypesamtal med både mamma och pappa imorse. Och så fick jag gratta David som fyller inget mindre än 40 idag! Och det ska firas med stoooort kalas där hemma, alla är bjudna och alla ska komma förutom lilla jag då. Och förutom Daniel som inte är 18 så han får, enligt svensk lag, inte vara där. Hahaahaahahahaa, så han ska passa Vera och Sofia. Vet helt plötsligt inte vem jag tycker mest synd om- mig eller honom ;p Skämt åsido, grattis till allra käraste, älskade Dave! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar